Spomienky na február 2018

Ak ma sledujete dlhšie, určite si pamätáte na moje mesačné zhrnutia, ktoré som zvykla písať pravidelne. Pridala som aj zopár fotiek z instagramu a bolo to celkom fajn pospomínať si na posledný mesiac a na všetky úspechy a zážitky. Dnes som sa teda rozhodla s týmto formátom pokračovať a rada by som ho písala už pravidelne. Hoci mám pocit, že idem v posledných týždňoch v rovnakej rutine, predsa len sa vždy nájde niečo zaujímavé, čo ma napríklad potešilo alebo zaujalo. Tak poďme si teda zaspomínať na február 2018. :) 

3.2.2018 UCR Challenge - Prvý februárový víkend som strávila opäť pracovne, pretože som mala možnosť robiť na ďalšej športovej akcii - UCR Challenge. Tá sa konala vo vnútri Refinery Gallery, kde boli postavené rôzne prekážky, ktoré museli zdolať prihlásení účastníci. Oproti klasickým behom si mohli otestovať nielen bežecké, ale aj silové a vytrvalostné schopnosti. Ja som toho veľa z registrácie a šatne nevidela, ale prejsť celú trať nebolo až také jednoduché a tí, čo sa na to dali majú môj obdiv. :P

4.2.2018 Môj najdlhší Chill Run 
Víkend pokračoval v športovom duchu a v nedeľu som si dala do tela aj ja! :) Vrámci tréningov adidas Runners mávame občas aj také ''chill'' víkendovky na rôznych miestach, a teraz bol tento beh práve na Železnej studničke. Okrem Behu pre život som tam ešte nikdy nebehala, a preto bolo toto prostredie pre mňa relatívne nové. Určite však ponúka široké možnosti a hlavne, je to v prírode s množstvom lesných cestičiek. Počasie nám vyšlo tiež pekné a odbehli sme slušných 12km. Behávam skôr kratšie trate, tak som bola rada, že som sa teraz hecla aj na viac. Trvalo nám to cca 1:04:42 a najrýchlejší kilometer mi narátalo za 4:39. :P 
7.2.2018 Vienna Trip
Prvý zahraničný výlet tohto roka bol práve s Majkou do našej obľúbenej Viedne. Vychytali sme asi to najviac snehové počasie, aké mohlo byť, no nakoniec sme zaň boli celkom rady. Vytvorilo to krásnu atmosféru a my sme sa cítili ako v rozprávke. Myslím, že som takúto Viedeň ešte nezažila, bolo to veľmi pekné ako na Vianoce. Vďaka snehu dostali aj naše fotky úplne iný rozmer, že som si nakoniec z nášho fotošútu ani nevedela vybrať.  Prešli sme sa mestom, našli útulnú kaviarničku, kde sme si dali kapučíno a nechýbali ani nákupy v SCS, čo je už tradícia.

10.2.2018 Môj prvý štart odkedy som začala behávať
V mojom prvom článku o behaní som písala, že som sa behu začala viac venovať až od októbra a v podstate až doteraz každý týždeň absolvujem pár tréningov so skupinou adidas Runners. To, ako som sa zlepšila za týchto pár mesiacov som išla otestovať na moju prvú bežeckú akciu a to druhý beh zo zimnej série ČSOB, ktorý sa konal v Petržalke. Nevedela som, čo očakávať. Keď som bežala ženský beh, netrénovala som a teraz som vedela, že nejaké zlepšenie byť musí, aj keď časy nemávam najlepšie, keď behám sama. Predsa len ak bežíte súťažne, máte v sebe ten adrenalín, že to chcete čo najlepšie zabehnúť a doslova vás to nakopne. Dala som do toho všetko, čo sa dalo, v zime sa behá aj trochu menej komfortne, kvôli studenému vzduchu. Nakoniec ma výsledok veľmi prekvapil a bola som spokojná. V mojej kategórii som skončila na 5. mieste ( 27:41 ) a celkovo 42. :) Konkurencia je naozaj veľká, a preto treba stále na sebe makať, aby možno raz bola aj bedňa! :)

Malý mix fotiek, ktoré vystihujú moje posledné týždňe! :P Jedlo, beh, škola a moje tradičné výťahové ranné selfies, ktoré fotím okolo 6:00! :P 

Po dlhom čase som si práve na Valentína vyrazila s kamoškou zo strednej na raňajky do kaviarničky W Café, takže som sa s tým nemusela ''trápiť'' doma. ( Aj keď si robenie raňajok užívam ). Takáto zmena bola celkom fajn a veľmi sme si pochutili.

Ranné behy sú už tiež pre mňa takou tradíciou a je to motivácia aby som ráno skoro vstala ( keďže vybiehame o 7:15 ). Veľa krát sa mi stalo, že som sa pozrela von oknom a nevedela sa rozhodnúť, či v takom počasí idem behať, ale vždy tomu dám šancu a my bežíme za každého počasia! :P Pretože zlé počasie neexistuje, len zle oblečený bežec. Navyše sme tam už taká stála partička ''ranných vtáčat'', ktorí ako blázni behajú v daždi, v mraze a aj vo vetre. :D

Ranné vstávania mám aj v iný deň a to kvôli škole a na tejto selfie som ešte vyzerala ako tak schopne. Klasická póza, v kožuchu ( kvôli tým mrazom posledných dní ) a obľúbeným Keep Cup hrnčekom, ktorý je mojim verným spoločníkom. Raz sa mi dokonca po 100 rokoch podarilo zaspať a musela som sa vychystať za 15 minút. :D Nebola to teda sranda.

A taktiež pokračujem vo varení a okrem príprav raňajok sa púšťam aj do ''normálnych'' jedál. Už mi nerobí problém ani steak, keď máme taký super kontaktný gril. :P 
MILOVANÉ SPOLUPRÁCE
Neviem čím to je, ale tento mesiac ma potešilo viacero pekných balíčkov s produktami na testovanie. Ja som nesmierne rada, že si ma niekto na tom instagrame, blogu alebo dnesjem všíma, napriek toľkým ľudom, čo sa tomu tiež venujú a že sa ma niekto rozhodol obdarovať takýmto darčekom. :) Veľmi si to vážim, to, čo robím, robím hlavne preto, že ma to baví a keď to ešte niekto vie oceniť, tak som šťastná.

Prvý balíček bol od Podravky s produktami Lagris, kde sa nachádzali rôzne druhy rýž, fazúľ, sója, mak či chia semienka. Už som z nich robila pár jedál a určite sa na instagrame, daybyme alebo aj tu ešte objavia. Pure nuts je láska, ich maslá sú úžasné, a preto som skoro odpadla, keď mi poslali takýto úžasný balíček ešte aj ďalšími vecami od Iswari. Najradšej by som všetko vyskúšala hneď, ale to sa snáď ani nedá. :P .... Nemôžem ešte nespomenúť možnosť ochutnať rastlinné mlieka NUTTERY, a tiež Chupachups, ktorý mi poslali obrovský sladký balíček. ♥

JEDLO MESIACA:
Konečne som ochutnala INDIU!

Jednou z príjemných vecí tohto mesiaca bola ochutnávka indickej kuchyne v Punjabi Dhaba blízko Račka. Chcela som tam ísť odkedy som si všimla cestou autobusom indickú vlajku a vedela som, že na tom mieste niečo takéto je. Chute tohto jedla som poznala, varíme podobné u nás v robote, ale predsa len je to iné, keď si to človek ide vychutnať takto v pokoji. A ináč mäsové menučko s polievkou majú za 4,90 a milá čašníčka nám ho dala len za 3,90. :D Neviem čím sme si to s kamoškou zaslúžili, ale rozhodne sem odporúčam každému ísť. :) Nečakajte nejaké nóbl miesto, budete sa tam cítiť ako doma v kuchyni, je to tam celkom maličké, ale o to lepšie. :)

BLACK PANTHER
Po dlhej dobe som bola v kine. Vlastne, nedávno som bola ešte na rozprávke Coco, skoro by som zabudla. Ale predtým som naozaj dlho nebola v kine a ani som nevidela nejaký poriadny film. TV už tiež takmer vôbec nepozerám, takže ísť takto na film do kina je celkom vzácnosť. Marvelovky veľmi nemusím, nikdy som nebola na superhrdinov, no mala som možnosť vidieť Čierneho pantera a náhodou sa mi to celkom páčilo. Určite k tomu dopomohli aj zvukové efekty a soundtrack, ktorý mal taký africký nádych a nenudila som sa, bolo  to celkom akčné. :) A strašne sa mi páči pesnička od Kendricka Lamara - All The Stars, ktorá sa v tomto filme tiež objavila.
HIGHLIGHT MESIACA!
Bola som na bedni? :D Čožeeee?
Halové tréningy AR som si naozaj obľúbila a nevynechala som ani jeden. Vždy na konci mesiaca si pre nás tréneri pripravia výzvu a tentokrát sme si dali Test race na 3 kilometre. Ženy a muži zvlášť, 15 kôl a 3 prvé miesta vyhrávajú.

Minulé challenge mi ušli o chlp, takže vám je asi jasné, že som si celkom priala, aby som konečne vyhrala, ale vedela som, že ľahké to nebude. Keď sme vyštartovali, držala som sa za prvými troma ženami ako štvrtá a snažila sa, aby mi neušli. V takomto poradí sme krúžili na trati celkom dlho, bolo jasné, že niektorá z nás vyhrá, už sme obiehali aj tie najpomalšie bežkyne.

Vedela som, že ak chcem vyhrať, musím predbehnúť baby predo mnou. Čakala som na vhodný okamih a asi na posledných 600 metroch (3 kolá) som na rovinke zvýšila tempo tak, že som sa zaradila na prvú pozíciu a už ma nedobehli. Nechápala som, kde sa to vo mne zobralo, no zároveň som bola nadšená, že som to dokázala! V športe som asi ešte nikdy nič nevyhrala, takže to bol pre mňa skvelý zážitok, aj keď vlastne o nič nešlo. Presvedčila som sa však o tom, že tréningy a moja motivácia sa vyplatili a že to, čo robím, má naozaj zmysel. :) 

Comments