CHIA pudding s mangom a figami

Ahojte! Je tu niekto z vás, kto by rád nejaký zdravý dezert? :P Ja verím, že určite áno, a preto som si pre vás pripravila tip na super raňajky, snack alebo maškrtu, ktorú si môžete dopriať kedykoľvek počas dňa. Už dlhšie som rozmýšľala, že by som veľmi chcela vyskúšať chia pudding. Vyzeral jednoducho, no na internete je toľko receptov, že som sa bála, aby bol pomer semiačok a vody či mlieka tak akurát. Doma som mala spravené mangové pyré ( len som zmixovala kúsky manga s trochou vody ), figy a samozrejme nechýbali ani chia semienka Lagris od Podravky. Tak som si povedala, že teraz je ten správny čas spraviť z toho puding, ktorý bude ešte aj pekne ozdobený. Ako vidíte, podaril sa mi na jednotku a z celkového množstva vyšli takéto dva poháriky. :) 

ČO BUDETE POTREBOVAŤ?

🍨 40g chia semienok

🍨 140ml mlieka ( ja som použila mandľovo-makové od NUTTERY official )

🍨 mangové pyré

🍨 proteinový puding

🍨 2ks figy










→→ Postup je veľmi jednoduchý. Najskôr si v miske namočíte chia v mlieku a necháte v chladničke kým nebudú mať hustú konzistenciu. Väčšinou sa píše, že ich treba nechať namočené cez noc, ja som puding robila doobeda a poobede som mala už dezert hotový. Tiež odporúčam voliť nejaké ochutené mlieko, ktoré dodá pudingu špecifickú chuť, ako v mojom prípade práve mak. Prípadne si dezert viete ešte osladiť a ochutiť podľa seba. Ďalej som si nakrájala figy na mesiačiky a poukladala na vrstvu pudingu. Aby bol ešte chutnejší, v chladničke som našla aj čoko proteinový puding a pár lyžičiek sa ušlo aj do pohárika. ( pokojne môžete použiť aj nejaký jogurt alebo tvaroh :) No a na koniec prišlo na rad mangové pyré, ktoré je super sladučké a výborne sa k pudingu hodí. Všetko stačí ešte ozdobiť nejakými lupienkami, müsli alebo vločkami a môžete hneď konzumovať, alebo odložíte do chladničky na neskôr. :) 
♥ ♥ ♥

Comments